zaterdag, januari 06, 2007

Brief aan Frank Schlömer

[Brief aan Frank Schlömer van De Morgen n.a.v. lang artikel van 6 januari]

De lovende woorden van Joseph Pearce in zijn boekbespreking over het boek van Norman Finkelstein ' De drogreden van het antisemitisme ' zijn nog niet koud en er valt weer iets uit de bus. Ik heb met veel belangstelling je twee blz in DM van zaterdag 6/01 gelezen. Ik meen dat de verscheidene onderwerpen en de verstrekte informatie o.a. van mensen te velde, tot de meest verregaande behoren welke ik tot nu toe hier in de media heb gevonden en welke overeenkomen met wat men vindt in andere ernstige publicaties en op websites. Ik kan dit alleen maar appreciëren en ik hoop dat veel lezers dit ook zullen doen.

Ik onthou hieruit ergens een belangrijke zin dat "Het stilzwijgen moet doorbroken worden..."

JohanVan Hulle

Geen opmerkingen: